Транспортные автоматизированные информационные системы
UA / RU

Ціни та їх формування

Вниз

Нашi цiни


Landing page

від
2000
грн

  • Унікальний дизайн
  • Швидке завантаження
  • Опрацювання текстiв
  • Форми замовлення
  • Аккаунт аналітики

Сайт візитка

від
4000
грн

  • Унікальний дизайн
  • Адмін панель
  • Швидке завантаження
  • Базове SEO
  • Аккаунт аналітики

Інтернет магазин

від
6000
грн

  • Унікальний дизайн
  • Адмін панель
  • Швидке завантаження
  • Базове SEO
  • Аккаунт аналітики

На нашому сайті вказана мінімальна вартість робіт. Чому ми не можемо відразу назвати точну вартість створення сайту? Все просто - бюджет залежить від ряду факторів і через це точна сума вартості робіт може бути названа тільки після складання технічного завдання.

Бриф

Процес створення сайту починається з постановки задачі, заповнення брифу і підготовки ТЗ. Бриф являє собою не складний документ, в якій замовник відповідає на питання, пов'язані з планованим їм сайтом. Цей бриф і буде підставою до розуміння загальної картини того, що необхідно реалізувати.

Для невеликого сайту брифа буде цілком достатньо для початку робіт, але якщо передбачається більш-менш складний проект, то необхідно скласти ще один документ - технічне завдання.

Технічне завдання

Технічне завдання - це документ в якому детально будуть описані необхідні функції і особливості розроблюваного сайту. В технічному завданні міститься докладна інформація про розроблюваний сайті: призначення, можуть бути вирішені завдання, передбачувана аудиторія, структура матеріалів, які необхідні шаблони для кожного типу сторінок (головна, текстова, фотоальбом, каталог товарів і т.п.), опис функціоналу проекту, вимоги до нього, опис контенту тощо.

Тільки після затвердження замовником технічного завдання, можна підготувати кошторис, оскільки тільки в цей момент з'являється чітке розуміння, яким буде функціонал, необхідний індивідуальний дизайн або буде використано шаблонне рішення, хто буде займатися підготовкою і розміщенням контенту тощо.

Прототипування сайту

Прототипування сайту передбачає опрацювання варіантів можливого розміщення елементів на кожній з передбачуваних сторінок. В результаті підбираються варіанти можливого використання різних типів інформаційних блоків, вибирається розташування меню (вертикальне, горизонтальне, основне, додаткове) і т.д.

Вибір системи управління контентом і програмування

Система управління контентом вибирається виходячи із завдань, які поставлені перед сайтом. Це може бути проста CMS для нескладних сайтів або складна система для інтернет-магазину. Можливо завдання буде індивідуальною і вирішувати її доведеться написанням коду сайту з нуля, використовуючи фреймворк - наприклад, YII або Laravel.

Але навіть при використанні готових систем керуванням контентом (CMS) може виникнути необхідність в розробці власного функціоналу вирішального ті чи інші завдання замовника. Такий функціонал доводиться розробляти самостійно і це теж відбивається на вартості робіт.

Наповнення сайту

Будь-якому сайту потрібно контент - статті, фотографії і т.д. Звичайно замовник може вже самостійно написати необхідні статті та знайти зображення, але практика показує, що в реальності це викликає великі труднощі, тому що далеко не всі володіють навичками написання статей і знають де знайти відповідні зображення, які, до того ж, мають ліцензію для вільного використання.

Домен і хостинг

Сайт повинен мати адресу і десь розміщуватися. Адреса сайту реєструється на спеціалізованих сервісах - реєстраторах доменних імен. Але перш ніж регистировать ім'я сайту, його потрібно підібрати. Найчастіше бажане ім'я виявляється вже зайнятим і тоді доводиться проявити неабияку фантазію, щоб підібрати доменне ім'я, яке буде максимально відповідати бажаному. Доменне ім'я та хостинг оплачуються реєстратору і здійснюється один раз на рік (щорічно).

Підтримка і супровід

Ця опція не обов'язкова, але розумна. Сайт теж потребує постійного нагляду. Необхідно періодично робити резервні копії, необхідно своєчасно оновлювати ядро і компоненти CMS і ще ряд робіт, які служать стабільній роботі сайту. Так само, в цю послугу, можеет входити консультування власника сайту, оновлення або додавання контенту сайту, організація рекламних компаній AdWords і надання звітів аналітики.

Украина онлайн